fitness
Srpen 25, 2015
Kategorie: Hubnutí, Pohyb

5 rad a tipů na hubnutí

Většina lidí má problém zhubnout, i když se snaží jíst zdravě a trochu sportovat. Důvodů může být více a my si jich pár ukážeme. Poté už pro vás zdravé hubnutí nebude problém.

Pravidelně pít

V době hubnutí je nutné pít minimálně 2.5 litrů vody denně. Nejlepší volbou je neperlivá voda, ale můžete i kvalitní čaj, nebo domácí, čerstvě vymačkaný džus. Zkuste si také vypít sklenici vody každé ráno, než cokoliv sníte. Voda z části zaplní žaludek a už není možné příjmout tolik potravy. Snažte se průběžně pít celý den, protože když už máte žízeň, tak je pozdě a vaše tělo už je dehydratované.

 

Hlavní jídlo

Hlavní a největší jídlo by měl být oběd. Mnoho lidí mají největší jídlo večer a to je ta nejhorší možnost, protože přijaté kalorie nelze spálit a uloží se v podobě tuku. Proto se snažte si udělat čas a připravte si vydatné jídlo k obědu – vyplatí se to!

Pravidelně jíst

Snažte se rozdělit si jídlo do minimálně 5 – 6 porcí během dne. Je to daleko lepší volba, než mít jen 3 jídla denně. Důvod je jednoduchý. Více jídel, Vám zrychlí metabolismu a kalorie budete spalovat rychleji. Jestli jíte jen 3 jídla denně, tak si to rozložte! Ulehčíte trávení a nebudete se cítit tolik unavení.

fitness

Cvičte ráno

Aerobní trénink ráno, ještě před snídaní je ideální volba. Nastartujete tím svůj metabolismu, což povede k rychlejšímu spalování kalorií a tím i snadnějšímu hubnutí. Neumíte si nic představit pod aerobním cvičením? Nevadí. Mezi aerobní cvičení patří běh, plavání, cvičení podle nějakého programu apod. Je důležité, aby jste tepovou frekvenci, měli kolem 115 – 140. 

Čerstvost

Snažte se konzumovat potraviny čerstvé a kvalitní. Mají daleko více výživových hodnot a jsou pro tělo lepší. Zapomeňte na dortíky, koblihy a chipsy. Ty Vám nic nepřidají, no vlastně ano. Pěknou pneumatiku. To Vám za minutu dobré chuti nestojí. Zkuste si dát radši nějaké ovoce nebo mandle. Například meloun je teď v létě ideální volba!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *