břišní svaly
Srpen 19, 2015
Kategorie: Pohyb

Jak cvičit břicho

Furt na internetu čtu jak cvičit břišní svaly, jak správně cvičit břicho a napadlo mě, že o tom napíši další článek.

Břicho je to jedna z partií, která se necvičí zrovna dobře. I když budete cvičit břicho, tak to neznamená, že budou vidět svaly. K cvičení je totiž potřeba zařadit potřebnou stravu a dietu. Hodně lidí má „pekáč buchet,“ ale je ukrytý pod tukem. V tom případě se podívejte na to co jíst v dietě a na zdravé recepty, kterých tu máme hodně. Snad si něco, co Vám přijde k chuti najdete.

 

Jak správně cvičit břicho

Ukážeme si další dva cviky na břicho, která Vám pomůžou k vysněné postavě. Nezapomínejte, že cvičení břicha není jen estetické, ale i zdravotně prospěšné. Při cvičení si totiž zpevníte břišní stěny a ulehčíte tím páteři. Všechny cviky se snažte dotahovat do konce a nepodvádět. Podvedete totiž jen sami sebe.

jak cvičit břicho

Zvedání nohou vleže

Najděte si měkký podklad (karimatka) a lehněte si na záda, ruce podél těla a dlaně přitiskněte k podložce. Nohy zvednete o 20 cm ke stropu, to je vaše výchozí poloha. Od teď budete pomalu zvedat nohy, než budou kolmo k zemi. V této poloze ještě zvednete zadek a bedra. Takto budete opakovat, dokud budete mít sílu a nezapomínejte na perfektní provedení cviku. Je lepší cvik dotáhnout do konce, než jich udělat o 10 více.

Zkracovačky se zvednutýma nohama

Jako u předchozího cviku začínáte na zádech. Ruce si „propleťte“ za hlavou a pokrčte nohy, aby svíraly pravý úhel. To je vaše pozice! Nyní budete hlavu a horní část trupu přitahovat směrem ke kolenům. Je to dobrý cvik, který vám pomůže posílit horní a spodní část přímého břišního svalstva.

Strava

Nezapomeňte, že jen cvičením nebudete mít břicho na „kostky.“ Důležitá je vyvážená a dietní strava, protože velké množství tuku se ukládá právě v oblasti břišní.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *