dřepy
Leden 23, 2016
Kategorie: Pohyb

Jak mít perfektní zadek?

íká se, že kdo se nesoustřední na svůj zadek, tak ani nikdo jiný! Proto vznikl tento článek, který vám ukáže, jak správně cvičit, aby váš zadek byl pevný a zaujmul. Pokud to chcete, tak pokračujte v čtení!

Nečekejte žádné supercviky, které vám zaručí sexy zadek za 10 dní a podobné nesmysly. Jedná se o klasické cviky, kte kterým si něco málo řekneme a rozebereme. Protože i když patří do základních cviků, pořád se najde několik lidí, kteří to dělají špatně a neefektivně. Tím ztrácíte drahocenný čas a možná si i ničíte zdraví.

Dřepy jsou základ

Ano, je to tak. I tak jednoduchý cvik, jako dřep, dokáže váš zadek vytvarovat a zpevnit. V poslední době se můžete setkat s názvem Squaty. Je to vlastně klasický dřep, jen s jiným názvem. Udájně se tento trend rozšířil v Praze, kde ženy měli pocit, že to chce něco nového a lepšího…


Základem je rozkročení na šíři ramen, paty držet na zemi a pomalu si „sedat.“ Až budou stehna rovnoměrná se zemí (zadek a lýtka budou svírat pravý úhel), tak se jde pomalu zas nahorů. A kolik dřepů denně udělat? Dřepy se snažte rozdělit do tzv. sérií (aspoň 3). V začátcích počítejte s tím, že dřepů moc neuděláte. Ale nevěště hlavu a neztrácejte naději! Úspěch na sebe nenechá dlouho čekat a vy si budete moc počet dřepů navyšovat. Jestliže chcete zadek zvětšit (samozřejmě i zpevnit) je nutné cvičit s činkou a zátěží. Pro příklad se podívejte na následující video.

 Výpady

Další perfektní cvik pro vytvarování pozadí, díky svalu, který u toho procvičujete – maximus. Cvik provádíte tak, že stojíte vzpříměně a vykročíte na maximální dálku a druhá noha se téměř dotkne země. Pak se vrátíte do výchozí polohy a opakujete (nohy se střídají: levá-pravá-levá…). Tento cvik není až tak „profláknutý,“ proto zde máte opět video, na kterém je přesně ukázáno, co a jak udělat!

Zanožování

Zanožování je asi nejméně známe, ale přesto pro vytvarování a zpevnění zadečku velice efektivní! Pro provedení cviku si klekněte a položte ruce na zem. Hlava by měl být lehce zvednutá a pak nezbývá nic jiného, než začít zvedat prostupně jednu nohu za druhou. Snažte se tělo držet ve stálé pozici a jednotlivou nohu pomalu zvedat (mějte nohy, co nejvíce natažené).  Cvik zanožování si opět rozdělte do jednotlivých sérií = 3x 25-30.

Závěr

V článku jsem ukázal nejvíce známé cviky na posílení, zpevnění a vytvarování hýždí. Nezpomínejte, že uspěch se nedostaví hned a je nutné vytrvat. U někoho to jde rychleji, a u někoho zase pomaleji. Když ale vydržíte, můžete se těšit na skvělé výsledky. Pro urychlení je dobré také dodržovat určitou stravu a celkově zdravý životní styl.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *