léto plavky hubnutí
Duben 28, 2016
Kategorie: Doplňky, Hubnutí, Jídlo, Pohyb

Jak rychle zhubnout do plavek?

Ačkoliv to posledních pár dní nevypadá, tak léto se blíží a tím i plavková sezóna. Moc časů tedy nezbývá a květen je ideální doba začít se sebou něco dělat a zhubnout do plavek! Co tedy pro to bude nutné udělat a obětovat? Zas tak těžké to nebude, ale bez práce to taky nebude! Tak konec řečí a pojďme tedy na to.

Klíčem je jídelníček

Ano a je to tady zase. Jídelníček je alfa-omegou, jestliže chcete zhubnout. Udává se, že strava je kolem 60-70% procent z celého procesu hubnutí a zbytek je samozřejmě pohyb (cvičení). Proto dbejte na vyvážený a pestrý jídelníček složený z dostatku sacharidů, bílkovin a tuků. Přesné množství je těžké říci, protože záleží na několika faktorech. Především pohlaví, typ postavy, aktuální forma a vaše očekávané výsledky.

 

Zkuste sledovat, co jíte! O kaloriích máme na webu samostatný článek.

Příjem sacharidů na kg

Pro vyrýsování nebo snížení tělesného tuku je doporučený příjem sacharidů na jeden kilogram hmotnosti 2-4 g. Sacharidy by měli tvořit cca 50 – 60% přijaté energie.

Příjem bílkovin na kg

Denní příjem bílkovin se pohybuje v rozmezí od 1 do 1,7 gramů na kilogram tělesné hmotnosti. 1,7 gramů bílkovin je doporučený příjem pro lidi, kteří mají fyzicky náročné a dlouhé tréninky. Jestliže chcete zhubnout, tak se držte spíše kolem 1,3 gramů bílkovin na kilogram.

 Vyzkoušejte Garsin – je to skvělý pomocník při hubnutí a za super cenu. Podívat se na produkt můžete zde.

Pravidelné cvičení

Pro zhubnutí a zpevnění postavy bude potřeba i nějaký ten pohyb. Je jedno, jestli budete cvičit v posilovně, nebo chodit běhat, hrát tenis, jezdit na kole apod. Důležitý je pohyb a to aspoň 3x týdně po dobu minimálně 45 minut. Ideální řešení je 4x týdně a 60 minut (to už chce trochu času navíc, který každý nemá – ale je to o prioritách). Jaké aktivity jsou dobré k redukci tuku a zpevnění postavy?

  • běh
  • plavání
  • jízda na kole, inline brusle
  • posilovna
  • a další podobné aktivity

Závěr

Na závěr bych popřála hodně síly a vůle, která je k úspěšnému zhubnutí nutná. Začátky jsou těžké, ale postupem času si zvyknete a nebude to tak těžké. Fitness a skvělá postava je o výdrži a dodržování několika základních pravidel.

Pro tipy na zdravé recepty, jídelníčky a další důležité věci o zdraví sledujte náš magazín! Děkujeme.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
Zádný komentář

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *