jídlo a hubnutí
Duben 10, 2016
Kategorie: Hubnutí, Jídlo

Jak správně jíst a hubnout?

Snažíte se a ručička na váze ukazuje pořád tu stejnou hodnotu? Na vině bude špatný jídelníček a stravovací návyky! Ukážeme si tedy několik vhodných rad a triků, které vám pomůžou a začnete hubnout!

zdravé jídlo

Jíst pravidelně

Pravidelný přísun živin rozdělených do menších porcí je alfa-omegou v hubnutí. Snažte se jíst menší porce, ale za to pravidelně. Je doporučené do snídaně zařadit větší množství kvalitních bílkovin. Výzkumy totiž dokazují, že příjem více bílkovin ke snídani snižuje chuť k jídlu a to po celý den! Dále platí, že člověk by měl mít tři hlavní jídla (snídaně, oběd, večeře) a 2-3 svačiny. Pravidelné stravování drží nastartovaný metabolismus, což napomáhá k rychlejšímu hubnutí.

Pestrý jídelníček

Ovoce , zelenina a „pestrost“ by měla být v každém kvalitním jídelníčku. Pamatujte, že diety, které vynechávají některé potraviny z jídelníčku nejsou většinou vhodné. Střídejte přílohy, maso, ryby, ovoce, zeleninu a dodržujte pravidelný pitný režim (píjte v průběhu dne, né až když máte žízeň, protože v tuto dobu je už vaše tělo dehydratované).

Žvýkejte

Máte v sobě oběd o polévce a hlavním jídle za 3 minuty v sobě? Zpomalte a to výrazně. Sníte toho méně a hubnutí bude snažší, je totiž dokázané, že čím déle žvýkate, tím méně toho sníte.

Porce o 20% menší

Zmenšení porcí nepovede jen k snadnějšímu hubnutí, ale také k zdravějšímu životu, díky tomu, že ušetříte práci střevům. Většina lidí ve vyspělém světě konzumuje o 20 procent více jídla, než opravdu potřebuje ke zdravému fungování vašeho těla. Jestliže budete pociťovat hlad, přidejte si více zeleniny.

Jen a jen jídlo

Při jídle se nenechte rozptylovat a soustřeďte se pouze na jídlo. Při sledování televize a facebooku na chytrém mobilu způsobuje to, že zkonzumujete více jídla, než potřebujete a přejíte se.

Kalorický příjem

Kalorický příjem je při hubnutí velice důležitý. Nemusíte vše počítat přesně na jednotky, ale přibližný odhad je potřebný. Zde na webu můžete najít pár seznamů s jídly a jejich kaloriemi.

Motivace

Jako u všeho, tak i zde je motivace šíleně důležitá. Takže hodně štěstí a zůstaňte pozitivní! 😉

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *