paleo dieta
Srpen 17, 2015
Kategorie: Hubnutí, Jídlo

Ovesné vločky a hubnutí

Potřebujete zhubnout? Nevíte co snídat v dietě? Řešení je jednoduché.

Ovesné vločky

Ovesné vločky jsou kvalitním a zdravým zdrojem energie. Je to dietní potravina a jednou z výhod je, že dokáží snižovat hladinu cholesterolu. Většinou se konzumují ráno v podobě snídaně, ale je možné je zařadit i do svačiny. Konzumace vloček ráno Vám dodá potřebnou energii ke zvládnutí pracovních a jiných povinností až do doby oběda. V poslední době jsou populární recepty z ovesných vloček, např. takové sušenky z ovesných vloček, které můžete konzumovat v průběhu dne a vždy Vás zaručeně „nakopnou.“

Proč je vlastně jíme? Ovesné vločky obsahují velké množství sacharidů, které jak už je zmíněno výše dodají energii. Hlavně mezi sportovci a kulturisty jsou vločky velmi oblíbené.

vločky

Co všechno obsahují?

Vločky obsahují z největší části sacharidy 65%, bílkoviny 16%, tuku 7% a 12% vlákniny. Jsou i vynikajícím zdrojem vitamínů, především vitamínu A, B1, B2, D, E, kyseliny listové a pantothenové. V minimálním množství zde najdete i omega-3 a omega-6 nenasycené mastné kyseliny.

Na co si dát pozor?

Je nutné si dát pozor na kupované vločky a různé musli. Důvodem je, že kupované směsi obsahují většinou velké množství cukru. Proto je lepší si koupit samotné a čisté ovesně vločky a dochutit si je doma. Přidat můžete mléko (pozor na obsah tuku), ovoce a jako přírodní sladilo třeba med. Vynikající volbou jsou vločky s borůvkami a mlékem. Příprava nezabere tolik času, cena je ve většině případu stejná a chuť je daleko lepší. K tomu uděláte něco pro svoje zdraví!

Výhody?

  • dietní potravina s perfektním složením
  • snižuje hladinu cholesterolu
  • chutné a příprava na několik způsobů
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
1 komentář

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *