dieta
Září 5, 2015
Kategorie: Ostatní

Rýžová dieta jídelníček

Rýže je oblíbenou potravinou sportovců a jedinců, kteří se snaží zhubnout. Hlavním důvodem jsou výživové hodnoty rýže. Je zdrojem kvalitních polysacharidů, částečné bílkoviny, vitamíny a minerály. Dalším důvodem je i snadná a rychlá příprava. Přípravou je myšlen čas a způsoby přípravy rýže. Kari, indiánská, apod. Určitou výhodou pro někoho může být i přijatelná cena.

Rýžová dieta

Rýžová dieta sebou nenese absolutně žádná rizika, protože se dodržuje z pravidla jen pár dnů a na rýži není nic špatného. Většinou se dieta drží celé 3 dny, při kterém se zbavíte škodlivin z těla a shodíte, nějaké to kilo. Je nutné dodržovat pitný režim, spánek a věnovat čas i nějaké sportovní činnosti. Například běhání, plavání, nebo jízda na kole může být to pravé, ořechové.

Výhody?

  • očista organismu
  • budete se cítit lépe a celkově svěží

rýžová dieta

Nevýhody?

  • u někoho se může projevit průjem
  • vydržet 3 dny jen o rýži není nejjednodušší

Co mám v dietě jíst?

Naštěstí nemusíte jíst uvařenou a samotnou rýži, ale můžete si jí ochutit. Například takový rýžový nákyp s čerstvým ovocem není vůbec špatný. Další volbou může být mléčná rýže, zapečená rýže, rýžové chlebíčky a rýže s omáčkou (bez masa).

TIP

Určitě konzumujte rýži v slané a sladké chuti. Na jedné variantě je opravdu těžké celé tři dny zvládnout. Sladkou variantu rýže zařaďte spíše k snídani, nebo obědu, protože k večeři by se nemělo konzumovat sladké (ovoce) kvůli cukrům, které nestihnete k večeru zpracovat, a uloží se, jako tukové zásoby.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *