snídaně
Březen 30, 2016
Kategorie: Jídlo, Recepty

Zdravá snídaně

Říká se, že snídaně je základ dne a my nemůžeme nesouhlasit. Den by měl opravdu začít zdravou snídaní, protože pomáhá nastartovat náš organismus. Měla by tvořit přibližně 20% přijaté denní energie – kvalitní bílkoviny, sacharidy a tuky. Není nezbytně nutné, aby snídani tvořily sacharidy a tuky, stačí je zařadit k dalším jídlům během dne.

Ovesné vločky k snídani

Ovesné vločky patří mezi nejlepší zdroje energie po ránu! Je možné je použít i jako předtréninkové jídlo. Jsou oblíbené především díky jednoduché přípravě, které zvládne každý. Další výhodou je i široká škála možností, jak vločky připravit. Jednou si je můžete dát s mlékem, a podruhé například s jogurtem. A jaké jsou další možnosti přípravy?

  • ovesná kaše
  • ovesné palačinky
  • vločky s mlékem/jogurtem a přidaným ovocem (banán, borůvky, jahody,…)

Míchana vajíčka

Míchaná vajíčka jsou skvělým zdrojem živočišných bílkovin. TIP: Vaječné bílky obsahují pouze 0.03% tuku!

„Ovocná miska“

Ultra zdravá snídaně!  Není nic snažšího, než si omýt a nakrájet několik druhů ovoce, které můžete neustále měnit. Přesto základ většinou tvoří jablko a banán. Dále můžete přidat hrušky, meruňky, broskve/nektariny a mnoho dalších. Odměnou vám bude vysoký příjem energie, po které se budete cítit skvěle a zdravě! TIP: Přímo fantasticky chutná ovoce s jogurtem – navíc vaše tělo příjme i důležité bílkoviny.

Celozrnné pečivo s šunkou a sýrem

Pozor při výběru celozrnného pečiva! Často se totiž jedná jen o obarvené klasické pečivo a to nechceme! Šunku vybírejte s vysokým obsahem obsaženého masa (alespoň 90% – čím více, tím lepší).

Další tipy ke snídani – zde!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *