8 února, 2020
Kategorie: Hubnutí

Sportovní hodinky jako nenahraditelný pomocník při hubnutí

Hubnutí je složitý proces, který obnáší především změnu jídelníčku a zařazení pohybových aktivit. Mnoho lidí u hubnutí nedokáže vydržet, protože se jedná o vystoupení z komfortní zóny a v začátcích je to samozřejmě nepříjemné. Existují ale způsoby, jak si hubnutí zpříjemnit. Kvalitní jídlo, oblíbená hudba, hezké sportovní oblečení, boty od  světoznámé značky nike, anebo také sportovní hodinky. A v tomto článku se zaměříme právě na ně, protože se jedná o skutečného pomocníka!

Zhubnete za kratší čas

Asi vám v hlavě běží myšlenka, jak je to možné. Má to více důvodů. Sportovní hodinky totiž přináší do života několik “vychytávek,” o kterých pravděpodobně ani nevíte. Jsou praktické, mají vysokou odolnost a skrývají funkce, které si ukážeme.

Nejlepší funkce sportovních hodinek (neplatí u všech – před nákupem si musíte pročíst seznam funkcí).

  • voděodolnost
  • stopky
  • kompas
  • teploměr
  • krokoměr

U voděodolnosti si dejte pozor, protože často se tím myslí pouze “povrchová voda” (slabý déšť). Například při potápění si můžete hodinky nenávratně poškodit. Jinak tuto funkci využijete především při venkovním cvičení a plavání. Ve vodě se můžete podívat, jak dlouho ještě musíte plavat.

Stopky využijete při kondičním cvičení, když musíte vykonávat sportovní aktivitu po určitý čas, například u kruhového tréninku. Hodinky g-shock většinou stopky mají a proto se ke sportu dokonale hodí. Navíc vypadají moderně a startují na cenách okolo 2 tisíc. Nejdražší pak kolem 7 tisíc.

gshockPánské hodinky Casio

Snažíte se zhubnout, ale už Vás nebaví běhat stále ta stejná cesta pořád dokola, každý den? To s kompasem můžete změnit, stačí se vydat jinudy, ale vždy opět najdete cestu domů. Před tím, než toto vyzkoušíte, přečtěte si podrobný návod, jak s kompasem pracovat, aby z běhu nebyla hororová záležitost.

Teploměr je jedna z dalších funkcí, kterou můžete při sportování využít. Pro většinu lidí to ale bude pouze “okrasná” funkce, kterou použijí párkrát za život. Jestli o teploměr v hodinkách stojíte, podívejte se na hodinky značky Casio, která u většiny sportovních hodinek tuto funkci má.

Krokoměr

Jedna z nejlepších věcí, kterou při hubnutí můžete mít. Podle různých studií, by průměrný člověk měl nachodit kolem 10 tisíc kroků za jeden den. Většina lidí na tyto čísla nedosáhne a to je také jeden z důvodů, proč se svět potýká s obezitou a nadváhou.

Nedostatek pohybu a špatná životospráva s neustále zvyšujícím tempem stojí za těmito problémy. S tím přichází na řadu i mnoho zdravotních obtíží (cukrovka, střevní záněty a další civilizační choroby).

Pokud se neúspěšně snažíte zhubnout a stále Vám to nejde, kupte si dámské hodinky s krokoměrem a začněte zvyšovat počet kroků, než se dostanete na zmíněných 10 tisíc.

Bez jídelníčku to nepůjde

Všechny tipy budou ale k ničemu, pokud neupravíte svůj jídelníček. Ten musí být pestrý, obsahovat zeleninu, ovoce, zdravé tuky, bílkoviny a zdravé sacharidy. Naopak obloukem se vyhněte polotovarům, rychlým cukrům (limonády, zákusky), dochucovadla a příliš tučná jídla.

Lepší je rozdělit jídla do celého dne s tím, že oběd by měl být ten největší. Není ani vhodné jíst 2-4 hodiny před tím, než půjdete spát. Hůře se spí a navíc uložíte více tukových zásob, než když si jídlo dopřejete s časovým odstupem.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *