Jak zlepšit spánek?
4 března, 2020
Kategorie: Doplňky, Ostatní

Jak zlepšit spánek pomocí lidových prostředků

Problémy s usínáním, přerušovaným spánkem, úzkostí a podrážděním provázejícím noční odpočinek naznačují, že máte nespavost.  Jedná se o běžnou poruchu škodlivou pro tělo v každém věku.

Co může být důvodem nespavosti?

Důvodem může být hluk, jasné světlo, přepracování, změna časového pásma, stejně jako duševní, somatické a neurologické patologie.

Pokud byla důvodem špatného spánku další nemoc, pak terapeutická opatření pomohou nočnímu odpočinku stát se kvalitním.  V případě přepracování a stresu bude nejlepším řešením každodenní rutina a používání léčivých rostlinných přípravků.

 

Hygiena spánku

Toto je soubor povinných pravidel pro zajištění zdravého a kvalitního spánku pro dospělého:

  • Pokuste se jít spát v určitém čase.
  • Větrejte spací prostor.
  • Udržujte průměrnou teplotu vzduchu nebo 1 ° -2 ° pod průměrem.
  • Nejezte večeři těsně před spaním, ale nejděte do postele s lačným žaludkem.
  • Postel by měla být pohodlná.
  • Před spaním se osprchujte nebo uvolněte ve vaně.
  • Noste volné pyžamo.
  • Doporučuje se spát na zádech nebo na pravé straně.

Musíte jít spát s pocitem příjemné únavy. Pokud se vám nepodařilo dosáhnout takového stavu večer, je lepší zajít na čerstvý vzduch.

Hygiena spánku pro děti má řadu omezení. Nemůžete poslouchat hlasitou hudbu, sledovat strašidelné filmy či hrát příliš aktivně hry na počítači.

Nedávejte dítěti před spaním hodně tekutin. Při hygienických postupech je lepší použít kontrastní sprchu.

 

Uklidňující koupele

Jehličnatá koupel pomůže uklidnit nervy za 5 minut.  Naplňte vanu teplou vodou, rozpusťte jehličnatý extrakt a lehněte si do ní na 5-10 minut.

Příjemný a užitečný postup stimuluje metabolické procesy, zlepšuje stav pokožky, zlepšuje imunitu. Ideální pro únavu a bolesti hlavy.

 

Zdravé nápoje

Čaj pomůže uklidnit se a rychle usnout a zlepšit bylinkový spánek. Můžete použít jednu rostlinu nebo vytvořit kolekci podle svých představ.

Pijte teplý čaj v malých doušcích. Místo cukru přidejte lžíci přírodního medu. To ještě více příznivě ovlivní nervový systém.

čaj

Pokud neexistuje léčivá bylina, lze med promíchat ve sklenici teplé vody a vypít kdykoli večer nebo v noci.

Nápoje s vysokým obsahem vitamínů se považují za užitečné pro normalizaci spánku: kompoty ze sušených meruněk, jablek, švestek a fíků.

 

Vitamíny pro poruchy spánku

Při nespavosti pomůže užívání vitamínů zlepšit spánek. Mohou to být dražé, tobolky nebo potraviny bohaté na určité vitamíny.

Vitaminy B jsou nezbytné pro normální fungování mozkových buněk. Podílejí se na procesech adaptace během přechodu ze spánku do bdění, snižují úzkost. Vitamín B obsahují obiloviny, játra, ořechy.

Vitamin A zajišťuje růst a vývoj, zabraňuje stárnutí buněk. Nachází se v mrkvi, brokolici, tvrdém sýru, bramborách, avokádu, mořských rybách a játrech.

Vitamin E zlepšuje stav krevních cév, zabraňuje rozvoji podrážděnosti, apatie. Obsažen je v zelí, petrželi, rakytníku, luštěninách, šípky.

 

Těžká přikrývka

Těžká přikrývka pomůže snížit úzkost, zvýší produkci melatoninu (hormonální regulátor cirkadiánních rytmů).

Jen nedovolte přehřátí těla. Je lepší, když je vnější teplota v místnosti o něco nižší než obvykle.

 

Byliny pro lepší spánek

Výhody bylin spočívají v blahodárném účinku na centrální nervový systém, relaxačním účinku na tělo. S pomocí jednoduchého zpracování (běžné vaření piva) se z bylin uvolňují užitečné látky pro udržení lidského zdraví.

Ke zlepšení spánku u dospělých se používají tyto byliny:

Tymián. Obsahuje éterické oleje, mastné kyseliny, saponiny, taniny. Používá se ve formě výtažků, odvarů, infuzí. Kromě sedativ má antihypertenzivní, antikonvulzivní, diuretický účinek;

Chmel. Obsahuje antioxidanty, fytoestrogeny, má mírný sedativní účinek.

Levandule. Obvykle se používá levandulový olej, ložní prádlo s ním voní. Pomáhá zbavit se podráždění, úzkosti;

Máta peprná. Říká se, že jedna vůně máty vytváří veselou náladu. Má sedativní, karminativní, choleretický účinek;

 

Nejlepší prášky na spaní

dreamly recenze

Přírodní doplněk stravy na spaní z bylinek pro lepší usínání. Mučenka pletní, meduňka lékařská, l-tryptofan, kozlík lékařský, šafrán setý, vitamín B3 (niacin) a vitamín B6. Dreamly dokáže navodit kvalitní spánek díky unikátnímu přírodnímu složení.

Stačí užít 2 kapsle 30-60 minut předtím, než si jdete lehnout do postele. Nejlepších účinků dosáhnete po pravidelném užívání. Většině lidem stačí 5-10 dní, aby naplno pocítili účinky tohoto přípravku, který je bez receptu!

Předtím, než se rozhodnete pro prášky na spaní, které jsou na předpis, dejte šanci Dreamly. Připsívá k boji proti dlouhodobému stresu, nezpůsobuje závislost, podporuje kvalitní spánek a relaxaci.

zcela přírodní

bez receptu

vyrobeno z nejkvalitnějších bylinek doma v ČR

lepší a zhlubší spánek

Sleva po rozkliknutí “Více informací”

 

Hloh. V medicíně je široce používán jako adstringentní látka pro čištění krve. Snižuje vzrušivost, má kardiotonický účinek;

Měsíček. Má výrazný baktericidní účinek, snižuje reflexní excitabilitu, uklidňuje nervový systém;

Meduňka. Rostlina s příjemnou vůní pomáhá s neurózou, ischemickou chorobou srdeční, dysbiózou, dermatitidou, migrénou, nespavostí;

Heřmánek. Obsahuje velké množství biologicky aktivních látek. Má sedativní, protizánětlivý, antispasmodický a anestetický účinek.

Rostlinné materiály shromážděné v ekologicky čistých oblastech nebo zakoupené v lékárně se vaří ve formě čajů a infuzí.

Štítky:,

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *